pühapäev, 28. detsember 2008

Jõululaupäeval läksime vanaisa juurde terve suguvõsaga, seal mängisme amigo secretot ehk tegime loosipakke, üks onu kinkis mulle pluusi. :) Ma kinkisin vanaisale ema soovitusel küpsised, aga talle meeldis ja kogu aeg tahtis kallistada ja oli küsinud, kus ma olen jne ja kogu aeg ütleb, et see on mu kodu. Jällegi lugesime palveid ja laulsime. Hiljem peale kahtteist läksime ühe onu juurde- üks nõbu oli ülipikk, 1.98, tüdruk oli teinud sada operatsiooni (rasvaimu, tuharaimplantaadid, võltsrinnad, ma arvan, et midagi näos ka) ja ta poiss-sõber oli ka naljakas, aga nad olid ülisõbralikud kõik. :D




Järgmisel hommikul avasime kingipakid, ma sain kaks pluusi, kaks kaelakeed, kõrvarõngad, käevõru, koti ja lubasid veel he moti kinkida, kui ma selle välja valin. :) Läksime isa sõbra suvilasse- seal oli palju inimesi koos ja bänd- laulsid paremini liveis kui mõni eesti kuulsus plaadi peal. :) Ilus oli ja sõitsin mingi iidse ATV-moodi asjaga. Pärast läksime härjavõitlust vaatama




Üleeile läksin kõigepealt Lina juurde, sealt läksime cabalgatat vaatama- hobused tegid tiiru ümber linna (vähemalt lõunaosa). Kõige ees tulid autod ülissuurte kummist kondoomidega, et turvaseksile propagandat teha (kuigi see on ikka tugevas vastuolus, mis meile kooli räägiti- et kondoom on suurim ajaloo pettus ja kõige kurja juur, turvaseksi ei ole olemas, seksida võib ainult abiellus olles), autod Pokeri ja aguardiente reklaamidega. Peale neid natuke politseinikke ja ja siis teised, kes olid enda hobuseid demonstreerima tulnud, sealhulgas ühe klassiõe poiss-sõber ja mõned muud tuttavad. Kogunes palju inimesi koolist ja mujalt. Mõned mehed olid ennast naisteks riietanud, et nii raha teenida- ühel olid õhupallid rindadeks ja suuremaks tagumikuks, blondid lokid ja väike beebi kaasas. Seeliku all oli peidus suuuur võltspeenis ja hiljem selgus, et ta beebi oli samuti pervert. :D Tahtsin nätsu osta ja siis müüja hakkas mulle mingeid eriti kahtlaseid ettepanekuid tegema. :S




Peale seda läksime Mapu, Tiphany ja Maria del Mariga taksot otsima, aga see oli suhtel´iselt võimatu, Palmetto juurest lõpuks õnnestus leida üks, see ka teele hüppates ja taksojuhti anudes. Palmetto ümber ringi tegemiseks kulus umbes tund aega, sest igal pool, kus oli olnud cabalgata, olid ilged ummikud. Lõpuks läksime Jardin Plazasse, et Burger Kingis midagi süüa. Kohtusime Jose, Santiago ja Alvaroga, kes olid reedel õhtul koos Zaras Josele aluspesu valimas. Hiljem tulid veel igasugused inimesed meie klassist. Peale pikka mõtlemise, mis edasi teha ja lõpuks, kui see otsustatud oli, mis viisil minna, läksid kolm inimest taksoga ja me pidime bussiga minema. Siis aga tahtis üks poiss kodust läbi minna ja lõpuks need kolm, kes enne juba taksoga Tascadesse olid läinud olid ülivihased ja oli väike draama. :D Lõpuks peale poolt tundi Jose kodus (maja oli ülilahe), läksime ikkagi kõik taksoga, aga et suurem draama ei tuleks, läksime mõned meetrid varem maha ja valetasime, et tulime bussiga. Tascades tantsisime (paljud olid klassist, siis vee kellegi sõbrad ja teised sõbrad) ja kui ma vahupudeli kätte sain, siis õnnestus mul ühele uuele tuttavale seda täiega näkku lasta, hiljem sain ise tagasi muidugi. :D Ööseks läksin Isabella juurde, ta elab kuskil eriti kaugel lõunas (umbes seal, kus kool). Tal on üliarmas koerakutsikas, ühekuune umbes. :)




Hommikul läksin otse vanaisa juurde sööma, hiljem käisin super conciertol, peamiselt salsaartistid, aga ka reggaetoni ja vallenatot. Kõik tantsisid staadionitribüünidel salsat. Kestis kella viiest neljani hommikul.



28.01.09

jne jne jne, ma ei tea, mis juhtus...




Kommentaare ei ole: